1diyht.com

13 Comments

  1. I love cupcake she is so adorable. love this video also, great tips! I was
    wondering do you blowdry your dog after showering or do u just let her
    airdry?

  2. i love your videos AND cupcake ! <3

  3. I just let her towel dry and air dry herself haha. Then she usually just
    bakes outside in the sun until she’s dry :]

  4. Aww, thank you! <33

  5. thanks for the video! Very useful info 🙂

  6. Omg i loved the video:) would u be a doll and come check out my Beauty
    Channel:) I’d greatly appreciate it xD,,

  7. I love all ur vids

  8. Adorable! Chi’s are the best! I have 2 of my own. You should join a chi
    forum, im on chihuahua-people(dot) com and if you can pls pls pretty pls
    follow my girls on instagram: christina_tiny_penny 😉

  9. Cupcake is sooooooo sweet. When did you upload your next video?

  10. I don’t have a dog but this video is so cute! It’s so nice to see you
    taking wonderful care with your pets, it really shows how much you love
    them! I’m actually gonna use that DIY bow idea for hair clips!

  11. I really liked this video! I didn’t know about the inexpensive cookies at
    Petco!

  12. i am going to try to make the bow, its super cute! thx

  13. The end XD

Comments are closed.

Site Disclaimer: This site is designed for educational purposes only, if you click on a link and make a purchase I will make a small commission. Furthermore, all videos and photos on this site are provided by 3rd parties. We take no responsibility for the content on any website which we link to, please use your own discretion while surfing the links.

Frontier Theme